l%C3%A4pelk%C3%A4%C3%A426022015.jpg

Kuva mielestäni sopi äärimmäisen hyvin juuri tähän vuodenaikaan, koska illat pitenevät ja pimenevät.

Voi miten paljon olen rukoillut erilaisten asioiden puolesta. Omien, ystävien ja läheisten.... kaiken. Oikeastaan rukous on minulle juttelua Jumalalle. Olen vissiin tehnyt sinukaupat Jumalan kanssa, koska häntä on helppo lähestyä. Yöllä, kun herään monesti tuntuu, etten saa heti nukahdettua ristin käteni ja jutustelen. Jos oikein ahdistaa otan Raamatun kainaloon tai rukousliinan, jonka sain hyviltä ystäviltäni sairauteni alkumetreillä. Sitten nukahdan rauhalliseen uneen. 

Olen niin rukoillut, että voisin auttaa ihmisiä, joilla on vaikeaa, että he löytäisivät lohtua näistä teksteistä, että he voisivat ymmärtää, että vakava sairaus ei ole kaiken loppu vaan uuden alku. Tarraudut kiinni Jumalan lupauksiin. Ennen sairastumistani ajattelin, että toivottavasti saan, kun aikani tulee kaatua saappaat jalassa, suorin jaloin. Mutta ei se olisi varmasti aika helppoa toisaalta. Mutta nyt olen kokenut valtavana siunauksena tässäkin asiassa tämän sairauden. Ehdit ja voit puida asiat, jotka mieltäsi askarruttaa. Ystävien, joiden lohduttaja sinusta on yllättäen tullut, kanssa voit keskustella asiat, ikävätkin päätökseen ja näin voit kokea äärimmäistä rauhaa monessa suhteessa.

Koska moni pieni asia on menettänyt merkityksensä näet elämän paljon suurempana kokonaisuutena.

Mutta erityisesti nyt olen kokenut Jumalan valtavaa siunausta. Siunauksen sateita suorastaan sisälläni. Jumala on kuullut rukoukseni ja on johdattamassa minua uusille urille. Hän on antamassa minulle mahdollisuuden tehdä sitä mitä olen pitkään halunnut ja hartaasti rukoillut.

Nyt avasin hieman verhoja ja vihjailin. Kun aika on kypsä kerron kyllä mistä on kysymys. Nyt pyydän erityisesti, että muistaisitte minua rukouksin, että osaisin hoitaa oikein sen leiviskän, minkä Jumala on nyt minulle ojentamassa. En ole kuitenkaan lopettamassa blogi kirjoittelua, koska toivon näiden kirjoitusten voimauttavan teitä niinkuin ne minua itseäni voimaannuttavat.

Heinäkuun viimeisenä päivänä sen viimeisinä hetkinä (23:46) haluan toivottaa kaikille teille Runsaasti Jumalan siunausta. alkavaan elokuuhun.

Rakkaudella Anneli