kaunis28052015.jpgIhanat rakkaat ystäväni ja blogini seuraajat. Pyydän anteeksi, että olen ollut poissa linjoilta tosi pitkään.

En vain ole saanut aikaan tekstiä. Eikä tänne oikein voi väkisin mitään laittaa. Lukuisat on ne aloitetut ja keskeneräisiksi jääneet artikkelit. Ehkä niistä saisi keräilemällä lauseen sieltä täältä yhden kokonaisen tarinan mutta katsotaan.

Olen voinut hyvin. Lääkitys jatkuu ja metastaasit ovat kutistuneet tai pysyneet ennallaan eli ihanaa että lääke tehoaa.

Olen jonkun verran yrittänyt keuhkoveritulppien takia ottaa rauhallisemmin. Mutta minulle se on aika vaikeaa tykkään mennä ja liikkua. Pidän toki välillä lepopäiviä että saan palautua. En siis uuvuta itseäni loppuun.

Olen myös hieman reissannut. Silloin huhtikuussa olimme tyttöjen (oma tytär ja kämppis) kanssa Itävallassa ja kesäkuussaa tein Interrail-reissun Pohjanmaalle. Viimeviikolla pyörin em. tyttöjen ja kummityttöni kanssa nuoruuden maisemissa täällä Helsingissä ja vierailimme vanhojen ystävieni luona. Edessä on vielä interrail-Häme jossain vaiheessa mutta ajankohta on vielä hieman avoin. Mutta kaikkiin näihin seikkailuihini palaan varmaankin kuvien kera tuonnempana.

Nautitaan kesästä, vaikka se on ollut kovin epävakainen, kun sitä on vielä jäljellä.

Onhan se lämmin ilma ihana asia. Mutta itse nautin suunnattomasti tästä valosta ja vihreydestä ja raikkaasta ilmasta. Siunattua perjantaita ja alkavaa viikonloppua!

<3 Anneli <3