IMG_1493.jpg

Olin tänään taas lääkärissä ja tt-kuvissa. Siinä mielessä erikoinen tapaus. Että röntgenlääkäri luki kuvientulokset samantien ja toimitti ne omalle lääkärilleni mikä oli aivan mahtavaa. Ei tarvinnut viikkoa odotellla vastauksia. Ja kaiken kukkuraksi tulokset olivat hyviä. Syöpä uinuu eli tila on stabiili. Olen niin kiitollinen. Saan keskittyä vapaaehtoistyöhön. Lahja lapselle on Malmin seurakunnan projekti yhdessä sosiaalitoimen kanssa jossa autetaan paikallisia lapsia toteuttamalla heidän lahjatoiveensa. Kokreettista apua suoraan apua tarvitsevalle siitä minä tykkään.

Yhä vahvemmin luotan siihen, että Jumala pitää huolen. Olenkin sanonut minä sairastan, lääkärit hoitaa ja Jumala parantaa tai ainakin on rinnalla ja pitää huolen joka tilassa. Siksi olen niin kiitollinen, etten osa sitä sanoiksi pukea. Se on vahva tunne sydämessä.

Teitä kaikkia rakkaudella ja rukouksessa ajatellen

<3 Anneli <3

Ohessa teksti tämän päivän Jumala puhuu kirjasesta. Sopii niin tähän yhteyteen.

KÄRSI PELASTAAKSEEN

Ota kunkin päivän tapahtumat vastaan työnä, jonka voit tehdä Minulle. Kun tässä hengessä vaellat, siunaus seuraa tekemistäsi. Kun näin uhraat päivän palvelukset Minulle, osallistut työhöni ja niin autat pelastussanoman viemistä maailmaan.

Sinä et tosin sitä näe, mutta Kristuksen sijaiskärsimys on kyennyt lunastamaan koko ihmiskunnan. Sinun kärsimyksesi ei lunasta, mutta se vie lunastussanomaa eteenpäin.