Itse en valitettavasti saanu lauluja aukeamaan täältä. En oo hyvä näissä tällaisissa jutuissa. Mutta kopioi sinä linkki selaimeesi niin kuulet laulut.

Yöllisiä ja aamullisia mietteitä marraskuulta

https://www.youtube.com/watch?v=7qd9tJ660_Q

Pohdin huonoa uskontaivaltani… vai onko se huono???

Uskonko oikein vai uskonko riittävästi???? Yhä uudelleen tämä kysymys nousee mieleeni. Miksi?

Rukoilenko riittävästi vai rukoilenko oikein?? Minun rukoukseni ovat vajavaisia. Mutta minun sanoillani ei ole merkitystä. Taivaassa asuu ihmeellinen Jumala. Hän tietää hätämme ja tuskamme. Hän kuulee huokauksemmekin. Ja siihen luotan, vaikka uutiset sairaalalta eivät ole viime aikoina niin hyviä olletkaan. Sytostaatin vaihdoista johtuen olen saanut luopua hiuksistani.

Jatkuvan suorituspaineen alla eläen, toisten ihmisten hyväksyntää odottaen ja pohtien? Tämä sama Jumala tuntee vajavaisuutemme. Ei hän tarvitse tekojamme. Meidät on lunastettu Jeesuksen ristin kuolemalla hänen lapsikseen. Tähän voimme tukeutua ja turvautua. Jokaiselle on oma tehtävä sen näyttää meille Jumala

Tuota armolaulua kuunnellessa ihana rauha täyttää sisimpäni. Armosta me olemme pelastetut, emme tekojemme kautta ettei kukaan kerskaisi se on Jumalan suuri lahja.

Olen mielistynyt heikkouteen hätään vainoihin sillä, kun mä olen heikko silloin olen väkevin se on Jumalan suuri lahja. Sillä armosta me olemme pelastetut emme tekojemme kautta, ettei kukaan kerskaisi….

Mikä mahtava rakkaudellinen sanoma

Nämä asiat saavat minut jälleen kerran kirjoittamaan.

Mieleen tulee asioita menneisyydestä. Ei aina ihania valoisia vaan myös synkkiä ja lohduttomia.

Sitten laitan armolaulun soimaan ja kuuntelen sen sanoja. Kuuntelen tosi tarkkaan….

Lisäksi virsi 289 aina yhtä ajankohtainen… Vain sinä tunnet minut vapahtaja

https://www.youtube.com/watch?v=oNttBCHNXSo

Kristus kadulla kulkee laulu puhuttelee myös..

https://www.youtube.com/watch?v=Gf2IKrUbEyg

Joulu meni ja nämä mietteet mielessä siirryn uuteen toivorikkaaseen vuoteen. Tietäen, että Jumala on läsnä jokaisessa meidän päivässä.Niin hyvässä, kun pahassa. Hän ei hylkää.

Tämän kauniin ja puhuttelevan runon ja kuvan myötä

Taivaallisen Isämme Siunaamaa Uutta Vuotta 2018

Väsyin olemaan vahva.
- Suostuin heikoksi ja huomasin, minua kannetaan.

Väsyin olemaan oikeassa.
- Suostuin tyhmäksi ja huomasin olevani viisaampi kuin koskaan.

Väsyin suorittamaan.
- Suostuin pysähtymään ja huomasin tarpeellista olevan vain vähän.

Väsyin taistelemaan.
- Suostuin laskemaan aseet ja huomasin voittavani.

Väsyin tuomitsemaan.
- Suostuin alas jalustaltani ja huomasin tulleeni kotiin.

Väsyin pelkäämään.
- Suostuin luottamaan ja huomasin nousevani lentoon.

Väsyin murehtimaan.
- Suostuin päästämään irti ja huomasin eläväni.

Väsyin miellyttämään.
- Suostuin paljaaksi ja löysin itseni.

Väsyin piileksimään.
- Suostuin näkyväksi ja huomasin: olen kaunis.

(Päivi Kekäläinen)

Kuva1Omallatervehdyksell%C3%A431122018.j